پیامک هایی که برای اطلاع رسانی از طرف شرکت های مختلف و یا افراد حقیقی و حقوقی ارسال می شوند و یک طرفه هستند، می توانند از امکان ارسال پیامک بدون شماره استفاده کنند.

البته ممکن است که ارسال پیامک بدون شماره برای همه جنبه های مورد نظر شما کاربرد نداشته باشد، زیرا برای جلب اعتماد کاربران باید از یک سامانه پیامکی با هویت، پیام خود را ارسال کنید، چون پیامک بدون شماره ممکن است حس نا امنی در مشتریان ایجاد کند.

کاربردهای ارسال پیامک بدون شماره

  • اطلاع رسانی به مشتریان با نام برند شرکت

گاهی اوقات به دلیل وجود چندین خط ثابت در شرکت ها برای جلوگیری از سردرگمی مشتریان، با ارسال پیامک ناشناس و با ذکر نام برند می توانید اطلاع رسانی انجام دهید، و یا می توان برای این کار از سامانه ارسال پیام کوتاه جهت حفظ هویت برند و اعتماد مشتریان استفاده کرد.

  • ارسال پیامک ناشناس برای اطلاع رسانی در دستگاه‌های دولتی

در دستگاه های دولتی جهت اطلاع رسانی می توان از ارسال پیامک بدون شماره استفاده کرد، زیرا این مدل اطلاع رسانی ها نیازی به یک شماره خاص ندارد.

روش های ارسال پیامک بدون شماره

  • سایت‌های ارسال پیام کوتاه بدون شماره

امروزه ارسال پیام کوتاه بدون شماره در دنیا برای بعضی از اطلاع رسانی های یک طرفه پرطرفدار شده، سایت هایی با هدف حذف شماره ایجاد شده اند که با جستجو در اینترنت آنها را پیدا می کنید. می توان با استفاده از این سایت ها پیام کوتاه ناشناس به صورت دسته جمعی هم ارسال کرد.

  • تغییر تنظیمات گوشی جهت ارسال پیامک ناشناس

برای ارسال پیامک ناشناس برای یک بار و برای افراد محدود گاهی با تغییر در تنظیمات تلفن همراه می توانید یک پیامک را بدون اسم ارسال کنید.

برای اینکار باید قابلیت Email gateway در تلفن همراه شما و همچنین در دستگاه شخص گیرنده وجود داشته باشد. بنابراین حتی اگر گوشی شما در دسته تلفن همراه‌هایی است که این ویژگی را در امکانات خود دارند، باید از وجود این قابلیت در گوشی شخص گیرنده نیز مطمئن باشید.

برای فعال کردن اس ام اس ناشناس، به تنظیمات پیامک بروید و در قسمت Email gateway شماره فرد مورد نظر را به لیست اضافه کنید. هنگام ارسال پیام باید در قسمت ورود ایمیل، نشانی ایمیل موردنظر خود را وارد کنید. در این صورت فرد مخاطب هنگام دریافت اس ام اس شما به جای شماره، ایمیل وارد شده توسط شما را خواهد دید.

ارسال پیام کوتاه مخفی، کاربردی برای شرکت‌های تبلیغاتی دارد؟

شما با ارسال پیام کوتاه، به دنبال راهی برای برقراری ارتباط با مخاطب و جلب اعتماد او هستید. بنابراین باید تنها در موارد خاص از ارسال پیامک به صورت ناشناس استفاده کنید. همچنین بهتر است جهت حفظ اعتبار و هویت برند خود و اعتماد مشتریان خود از خطوط خدماتی استفاده کنید.

خرید سامانه ارسال پیام کوتاه با شماره رند

شما می‌توانید با خرید سامانه پیامکی رند با یک هزینه به صرفه، ارتباط موثرتری با مشتریان خود داشته باشید.